Suksess med kundeservice

Som serviceansvarlig har du ansvar for at dine medarbeidere yter topp service til enhver tid ovenfor dine kunder. Da er det essensielt at du og dine medarbeidere har forutsetningene for å gjøre nettopp det. Kunden tar det som en selvfølge at dine medarbeidere har tilgang til all nødvendig informasjon og gir hurtig behandling.

Din hverdag er hektisk og når som helst kan det skje noe uforutsett. Forespørsler, henvendelser, tilbakemeldinger og klager må besvares hurtig. Informasjon må opprettes, endres og lagres kontinuerlig. Som serviceansvarlig er det ditt ansvar å tilrettelegge for en optimal serviceprosess og en god kundeopplevelse. Ledelsen krever oversikt over typer saker, hvor lang tid hver type sak tar, SLA, prioriteringer og gode tilbakemeldinger på serviceprosessen. Salgssjefen forventer fornøyde kunder. Kanskje til og med at dine medarbeidere jobber med mersalg. Hvordan vet du at prosessen er optimalisert, hvordan beholder du kontroll, hvordan vet du at dine medarbeidere yter sitt beste og hva er egentlig kundens opplevelse?

IT sjefen forteller at utfordringene dine kan løses effektivt med en CRM løsning, men hvordan fungerer det?

ProsessPilotenes verdibudskap er å la oss bistå med utvikling og forbedring av dine serviceprosesser. Vi tenker alltid på hvordan vi i fellesskap kan optimalisere dine arbeidsprosesser slik at du kan jobbe mer effektivt. Vi gjør dette ved å jobbe sammen med deg og dine medarbeidere i et integrert team, der vi ser på ønsket mål og resultater, arbeidsmetodikk og så på IT verktøy som Microsoft Dynamics CRM.

Vi har sammen med våre kunder levert godt over 50 prosjekter i forskjellige virksomheter og bransjer. Vi har samlet våre erfaringer i vår «Basis CRM» pakke, og det er disse erfaringer vi tilbyr deg slik at vi raskets mulig kan komme i gang med å optimalisere dine serviceprosesser. På den teknologiske siden har vi verktøy som trengs for at du skal kunne beholde oversikt, prioritere etter selskapets ønsker og sikre at dine medarbeidere yter topp service.

Prosesspilotene er Norges ledende CRM selskap og ble i 2015 kåret til Årets CRM Online Partner av Microsoft.


Ønsker du å vite mer?

Trykk her så kan du legge igjen ditt telefonnummer så tar vi kontakt!

 

Abonner på vårt nyhetsbrev

CAPTCHA
Dette spørsmålet er for å verifisere at du er en person, og ikke en robot som skaper spam

Velg språk