Bli en fremtidsrettet digital bedrift med Microsoft Dynamics 365 Customer Service
Et komplett IT-system for å håndtere alle kundehenvendelser
Hva får du med Microsoft Dynamics 365 for Customer Service?
Samhandling i sanntid og full oversikt
Start samtaler i flere kanaler med din opplærte og fininnstilte robot bygget i Microsoft Bot Framework. Overfør hele samtalen sømløst til en ansatt ved behov og bruk instrumentbordet til å holde oversikten over alle aktuelle saker. Bruk så servicekalenderen til å se tilgjengelige ressurser slik at du kan prioritere god kundehåndtering til enhver tid.
Les relaterte artikler til kundeservice
-
Litt om hva kunstig intelligens kan gjøre for kundeserviceGod kundebehandling gir fornøyde kunder, men hva kvalifiserer som «god kundebehandling» i 2022? En av våre kunder er kommet langt i å eksperimentere med hvordan kunstig intelligens kan styrke kundeservicen – eller overta deler av den helt.Les mer
-
Chatbot - din nye digitale assistent?Digitale assistenter i hverdagen blir mer og mer vanlig i norske bedrifter, men er det bare fordeler med det? Vi ser litt nøyere på den vanligste av dem alle: ChatbotenLes mer
-
Overgå dine kunders forventninger med moderne kundeserviceFor å klare å imøtekomme dine kunders forventninger er det en rekke forutsetninger som må være på plass. Du må inneha både forståelse av hvordan forventningene oppstår og kunnskap om hvordan disse kan oppfylles på en best mulig måte. Men, hvorfor skal du nøye deg med å imøtekomme forventninger? Hvorfor ikke overgå dem og la kundeservice bli din konkurransekraft i markedet?Les mer