• YouTube
  • 20.06.2024
  • 10:30
Events

Webinar 20.06.24: Effektiv kunnskapsdatabase med tilpasset KI

Slik kan kunstig intelligens i Dynamics 365 Customer Service forenkle og effektivisere medlems- og kundeservice. Se opptak.

Kunder i dag har dårlig tid. De forventer både hurtige svar og at deres tidligere henvendelser blir husket. Medarbeiderne på kunde- og medlemsservice bruker en stor del av hverdagen til å løse gjentakende problemer på en mest mulig effektiv og smidig måte. 

For å frigjøre kundeservice-avdelingen - og gi kundene raskere svar på det de leter etter - anbefaler vi kunnskapsdatabase. Da kan kundene enkelt finne svarene på vanlige spørsmål, helt selv. Samtidig kan kundeservice raskere hjelpe andre kunder med mer kompliserte problemer. 

I dette webinaret vil vi vise og forklare:

  • Hva er kunnskapsdatabase i D365?
  • Bruksområder og funksjonalitet
  • Demonstrasjon

I denne episoden om Customer Service ser vi nærmere på hvordan automatiserte og KI-drevne prosesser kan redusere responstiden - og gi mer presis, personlig og tilpasset kommunikasjon med kunder og medlemmer. Webinaret passer for alle som jobber med kunde- og medlemsservice. Du kan få god nytte av denne demoen selv om du ikke har erfaring med Microsoft Dynamics 365 Customer Service.

Webinaret varer omtrent 45 minutter.