- Youtube
- 20.06.2024
- 10:30
Effektiv kunnskapsdatabase med tilpasset KI
Slik kan kunstig intelligens i Dynamics 365 Customer Service forenkle og effektivisere medlems- og kundeservice. Se opptak av demo.
Kunder i dag har dårlig tid. De forventer både hurtige svar og at deres tidligere henvendelser blir husket. Medarbeiderne på kunde- og medlemsservice bruker en stor del av hverdagen til å løse gjentakende problemer på en mest mulig effektiv og smidig måte.
For å frigjøre kundeservice-avdelingen - og gi kundene raskere svar på det de leter etter - anbefaler vi kunnskapsdatabase. Da kan kundene enkelt finne svarene på vanlige spørsmål, helt selv. Samtidig kan kundeservice raskere hjelpe andre kunder med mer kompliserte problemer.
I dette webinaret vil vi vise og forklare:
- Hva er kunnskapsdatabase i D365?
- Bruksområder og funksjonalitet
- Demonstrasjon
I denne episoden om Customer Service ser vi nærmere på hvordan automatiserte og KI-drevne prosesser kan redusere responstiden - og gi mer presis, personlig og tilpasset kommunikasjon med kunder og medlemmer. Webinaret passer for alle som jobber med kunde- og medlemsservice. Du kan få god nytte av denne demoen selv om du ikke har erfaring med Microsoft Dynamics 365 Customer Service.
Webinaret varer omtrent 45 minutter.