Kundedrevet Digital Transformasjon

digital_trans2.jpg
DIGITAL TRANSFORMASJON
 

ØKT LØNNSOMHET MED KUNDEDREVET DIGITAL TRANSFORMASJON

Digital transformasjon må være kundedrevet. Det er kunder som driver verdi, og det er kunder som blir utsatt for konkurranse og disrupsjon. I vårt konsept er vi fokusert på den jobben kunden ønsker å få utført innenfor visse omstendigheter. Ved å fokusere på jobb og ikke løsning – reduseres risikoen for at dine kunder ønsker å få utført jobben andre steder.


PROSESSEN I PRAKSIS

Vårt konsept består av en rekke konkrete verktøy og modeller som vil hjelpe din organisasjon til å ha riktig fokus gjennom hele prosessen.

Microsoft har gjennomført en omfattende studie av digitalisering, og definert opp fire hovedområder:

- Engasjer dine kunder
- Utvikle nye produkter, tjenester og forretningsmodeller
- Forbedre og effektivisere eksisterende forretningsprosesser
- Gjør organisasjonen i stand til å gjennomføre og få ut sitt forretningsmessige potensiale

I vårt konsept evalueres din virksomhets modenhet på disse fire områdene. Dette danner startpunktet, slik at enhver bedrift selv kan definere hvor man vil starte og hva man anser som nødvendig for sin virksomhet. Konseptet er utviklet sammen med noen av verdens ledende ressurser på området, og kan brukes på virksomheter i forskjellige modenhetsfaser. Alle typer mennesker i organisasjonen skal kunne delta og føle seg inkludert. Konseptet består av tre hovedfaser – analyse, utvikling og implementering. 

Les mer om prosessen her.


BLANDING AV STREET OG BOOKSMART

Ingen kjenner ditt selskap bedre enn dine ansatte. Vi prioriterer derfor å jobbe tett med med organisasjonen, slik at vi sammen spiller hele bedriften så god som mulig i forhold til problematikken digital transformasjon. Med vårt konsept vil vi ha ansvar for de konkrete leveransene, men arbeidet skjer i samhandling med dine ansatte.


IDENTIFISER DIN BEDRIFTS DIGITALE MODENHET

Hvor står din virksomhet i den digitale transformasjonen? Du kan få en tydelig pekepinn gjennom å benytte vårt gratis onlineverktøy. Eller ta kontakt for en uforpliktende prat med en av våre eksperter.

 

Ønsker du å vite mer?

Så bra, for vi vil gjerne snakke med deg. Legg igjen ditt telefonnummer så tar vi kontakt med deg!

Velg språk