Dynamics 365 for Customer Service

Dynamics 365 for Customer Service

Få kunder som føler seg fornøyde, hørt og sett

Bli en fremtidsrettet digital bedrift med de avanserte funksjonene i Microsoft Dynamics 365 Customer Service. Her er noe av det du kan gjøre:
Samhandle med kunden i sanntid med chat. Start samtaler i flere kanaler med din opplærte og fininnstilte robot bygget i Microsoft Bot Framework. Overfør hele samtalekonteksten sømløst til en live agent ved behov.
Veiled agentene dine til å handle riktig underveis med AI-dreven innsikt som vises til riktig tidspunkt på et enkelt grensesnitt.
Forbedre servicenivået med prediktiv kundeomsorg. Ved å analysere data fra tilkoblede enheter kan du iverksette tiltak før advarsler utvikler seg til et problem.
Gi lederne på kundeservice anledning til å ta beslutninger basert på AI-drevet innsikt som forbedrer kundeservice og produktivitet med med Dynamics 365 Customer Service Insights.

Få et kundeservicesystem som kan håndtere store mengder henvendelser, uten å glemme noen.

Sorter servicesaker

Finn ut om din serviceavdeling har mange hastesaker som venter, eller om det er gamle saker som fortsatt ikke er løst.

Finn ledige ressurser

Med servicekalenderen får du muligheten til å se alle tilgjengelige ressurser og når de er opptatt. Se hvem som kan ta på seg mer arbeid.

Ha full kontroll på avdelingen

Med kundeserviceinstrumentbordet kan du sortere saker etter hvilke som er aktive, serviceavtalestatus, antall saker, prioritet og utløpsdato.

Full oversikt over alle saker

Du kan lett se hvor mange og hvilke saker ditt team jobber med. Finn ut om noen har for mye eller for lite å gjøre, og tildel oppgaver etter behov.

Gi riktig service til alle kundene dine

Ha den mest oppdaterte kunnskapen i markedet

Lag kunnskapsartikler du lenker til forskjellige servicesaker. Slik blir alltid kundeserviceteamet oppdatert på de korrekte og mest oppdatere prosedyrene.

Lag forskjellige servicekøer

Med enheten «køer» delegerer du enket serviceoppdrag ut fra hvilken type sak det er, og hvilket team som skal jobbe med saken.

Bryt aldri en tjenestenivåavtale

Sett en dato for når et SLA-krav skal være gjeldende for en kunde. Tilpass også kravene for ulike nivåer, slik at systemet teller ned automatisk ut fra tidsfrister.

Lag standardiserte svar på henvendelser

I artikkel-enheten kan du enkelt lage standardiserte epostmaler som gjør det lett å svare kunden på en profesjonell og ordentlig måte, uten å skrive samme mail flere ganger.

Få full kontroll på kundeservicen! Et komplett it-system for å håndtere alle henvendelser fra kunder.

Vit akkurat hva kunden din trenger og når de trenger det. Med Customer Service får du endelig den hjelpen du trenger for å aldri glemme en kunde igjen.

Gi deg selv påminnelser

Har du kunder som trenger ekstra oppfølging? Sett dette opp i Aktivitets-enheten, slik at du aldri glemmer en avtale igjen.

Følg opp kunden og kontrakter

Lag kontrakter og vit når du skal være ferdig med et serviceoppdrag. Finn også hvem som er tekniker, prosjektleder og hovedansvarlig for kunden.

Standardiser tidsbruken på gjentagende serviceoppdrag

Om et lignende serviceoppdrag har opplevd lang behandlingstid, kan systemet tilpasse og standardisere dette for alle fremtidige servicehenvendelser.

Lag en produktkatalog

Har du forskjellige serviceoppdrag som krever forskjellig prisnivå, ordner du dette enkelt i enheten “produkter”.

Prising

Oppstart og etablering
For å se vanlige priseksempler og prosjektplan på etablering av kundeservice og saksbehandling med Dynamics 365 for Customer Service:
Rabatterte lisenser
Kjøp av et stort antall lisenser kan kvalifisere for rabatter. Også veldedige organisasjoner og utdanningsinstitusjoner kan få rabatt.

Lisenser

Dynamics 365 Customer Service Professional
Kjernekundeservice
kr 405,70
Per bruker/måned
Chat for Dynamics 365
Samhandling i sanntid mellom kunder og live agenter
kr 486,90
Per bruker/måned
Krever Customer Service Enterprise
Dynamics 365 Customer Service Enterprise
Avansert kundeservice
kr 770,90
Per bruker/måned

Vil du vite mer?

Legg igjen telefonnummeret ditt her, så ringer vi deg for en uforpliktende prat. Det tar aldri mer enn en arbeidsdag før du hører fra oss.

Velg språk