• YouTube
  • 16.05.2024
  • 10:30
Events

Webinar 16.05.2024: Live-demo av Dynamics 365 Customer Insights Data

Vi viser deg hvordan du kan lage digitale profiler på personer og bedrifter som besøker dine nettsider, med den hensikt å skaffe deg flere potensielle kunder, eller ta bedre vare på de kundene du har.

Ved å bruke Customer Insights Data kan du samle kundenes transaksjonelle, demografiske og atferdsmessige data i en sanntidsprofil. 

Gjennom KI og maskinlæring i Dynamics 365 kan du blant annet tilpasse personlige anbefalinger basert på kundenes kjøp, engasjement på web, aktivitet i fysiske butikker og kundetilbakemeldinger. 

Dette gir deg mange konkrete muligheter:

  1. Skape kundedialoger som er basert på hendelser i eksterne systemer. Eksempel glemt handlekurv i en netthandel. 
  2. Optimalisere din nettside basert på profilen til den som besøker deg
  3. Bygge om en leads database basert på de som besøker din nettside 
  4. Koble sammen din CRM database med segmenter hos Google og Meta for digitale annonser.

I dette webinaret kan du stille spørsmål og få svar av Jørgen og Frode. Du vil få se konkrete eksempler, løsninger og verktøy for kundeinnsikt og segmentering.

Videoen er den siste i en rekke videoer med tema kundekommunikasjon. Fra før har vi:

  1. Oversikten over Dynamics 365 for markedsføring https://www.youtube.com/live/g...
  2. Detaljert gjennomgang av kundereiser og innholdsproduksjon: https://www.youtube.com/watch?...
  3. Fremtiden for markedsfører: https://youtu.be/U4fowtkt6U4?s...
  4. Viktigheten av å måle innsatsfaktorene: https://youtu.be/vpbL1Pqwm70?s...

Og dette webinaret går da i dypden på det siste tema der vi bygger kundeprofiler basert på digitale spor.

Se opptaket her: