- YouTube
- 16.05.2024
- 10:30
Webinar 16.05.2024: Live-demo av Dynamics 365 Customer Insights Data
Vi viser deg hvordan du kan lage digitale profiler på personer og bedrifter som besøker dine nettsider, med den hensikt å skaffe deg flere potensielle kunder, eller ta bedre vare på de kundene du har.
Ved å bruke Customer Insights Data kan du samle kundenes transaksjonelle, demografiske og atferdsmessige data i en sanntidsprofil.
Gjennom KI og maskinlæring i Dynamics 365 kan du blant annet tilpasse personlige anbefalinger basert på kundenes kjøp, engasjement på web, aktivitet i fysiske butikker og kundetilbakemeldinger.
Dette gir deg mange konkrete muligheter:
- Skape kundedialoger som er basert på hendelser i eksterne systemer. Eksempel glemt handlekurv i en netthandel.
- Optimalisere din nettside basert på profilen til den som besøker deg
- Bygge om en leads database basert på de som besøker din nettside
- Koble sammen din CRM database med segmenter hos Google og Meta for digitale annonser.
I dette webinaret kan du stille spørsmål og få svar av Jørgen og Frode. Du vil få se konkrete eksempler, løsninger og verktøy for kundeinnsikt og segmentering.
Videoen er den siste i en rekke videoer med tema kundekommunikasjon. Fra før har vi:
- Oversikten over Dynamics 365 for markedsføring https://www.youtube.com/live/g...
- Detaljert gjennomgang av kundereiser og innholdsproduksjon: https://www.youtube.com/watch?...
- Fremtiden for markedsfører: https://youtu.be/U4fowtkt6U4?s...
- Viktigheten av å måle innsatsfaktorene: https://youtu.be/vpbL1Pqwm70?s...
Og dette webinaret går da i dypden på det siste tema der vi bygger kundeprofiler basert på digitale spor.