• Youtube
  • 19.03.2025
  • 14:00
Feltservice

Field Service fra serviceteknikerens perspektiv

Se demo av hvordan Field Service bidrar til en bedre og mer produktiv hverdag for serviceteknikere på oppdrag.

I denne videoen får du se hvordan løsningen forenkler hverdagen til teknikerne som er ute på oppdrag, med verktøy som gir rask tilgang til oppdragsinformasjon, ruteplanlegging og sanntidsoppdateringer. Vi viser konkrete eksempler og du får se demo av verktøy som gjør at teknikere kan jobbe mer effektivt og levere bedre serviceopplevelser til kundene.

I dette webinaret får du se hvordan serviceteknikeren kan: 

• Få kontroll på arbeidsuka
• Ha tilgang på data
• Utføre arbeidsordre i felt
• Bruke sjekklister og oppgavelister
• Legge til ekstra-arbeid eller produkter
• Legge inn bilde, signatur og dokumentasjon

Du kan snart se opptaket her:


Hvordan kan Field Service hjelpe teknikere ute i felt - og gi riktig informasjon i sanntid? Hvordan opprette, oppdatere og fullføre oppdrag med få klikk med mobilen? Hvordan kan teknikere raskt hente frem nødvendig informasjon for å løse oppdrag effektivt? Alt dette får du svar på i webinaret. Du får se hvordan teknikeren kan kommunisere med teamet og rapportere direkte fra feltet. Sjekk ut kartfunksjoner og ruteoptimalisering som gjør det enklere å planlegge dagen.


Videoen er relevant for deg som ønsker å forstå hvordan Dynamics 365 Field Service kan bidra til bedre kundetilfredshet, økt produktivitet og en sømløs opplevelse for serviceteknikere.

Foto: Microsoft Dynamics 365 Field Service

Kontakt

Thomas W. Köhl

Jeg hjelper deg gjerne med løsninger for feltservice med Microsoft Dynamics 365 Field Service. Ta kontakt!

  1. Send e-post
  2. 934 28 742