- Youtube
- 05.03.2025
- 14:00
Field Service fra serviceteknikerens perspektiv
Se live-demo av hvordan Field Service bidrar til en bedre og mer produktiv hverdag for serviceteknikere på oppdrag.
I denne videoen får du se hvordan løsningen forenkler hverdagen til teknikerne som er ute på oppdrag, med verktøy som gir rask tilgang til oppdragsinformasjon, ruteplanlegging og sanntidsoppdateringer. Vi viser konkrete eksempler og du får se live-demo av verktøy teknikere kan jobbe mer effektivt og levere bedre serviceopplevelser til kundene.
I dette webinaret får du se:
• Hvordan ser oppsettet for serviceavtalene ut
• Hvilke roller som er involvert
• Demo av oppsett av:
- Avtale
- Fleksibelt bestillingsoppsett
- Sette opp med og uten booking
- Flere hendelser med kobling mot utstyr
- Regelmessighet for arbeidsordre
- Regelmessighet for faktura
Hvordan kan Field Service støtte teknikere i feltet og gi riktig informasjon i sanntid? Hvordan opprette, oppdatere og fullføre oppdrag med få klikk med mobilen? Hvordan kan teknikere raskt hente frem nødvendig informasjon for å løse oppdrag effektivt? Alt dette får du svar på i webinaret. Meld deg på og se hvordan teknikeren kan kommunisere med teamet og rapportere direkte fra feltet. Sjekk ut kartfunksjoner og ruteoptimalisering som gjør det enklere å planlegge dagen.
Videoen er relevant for deg som ønsker å forstå hvordan Dynamics 365 Field Service kan bidra til bedre kundetilfredshet, økt produktivitet og en sømløs opplevelse for serviceteknikere.
Foto: Microsoft Dynamics 365 Field Service
Meld deg på webinaret nedenfor og få påminnelse: