• Microsoft, Dronning Eufemias gate 71
  • 05.03.2024
  • 08:30
Markedsføring

Frokostseminar: Analysebasert CRM i praksis

Kan du få mer verdi ut av bedriftens data? Hvordan kan du ta bedre beslutninger basert på disse dataene?


På dette frokostseminaret vil vi utforske hvordan den kombinerte bruken av CRM og analyseverktøy kan gi verdifull innsikt i kundeadferd og -behov. Benytter du denne innsikten effektivt, kan du f.eks. målrette annonsekampanjer, forbedre kundeservicen – identifisere tilsiktede og utilsiktede effekter av endringer i driften og øke både salg og konverteringer.

Kristiania er en av Norges viktigste fag- og breddehøyskoler og har over 16.000 studenter. De senere årene har Kristiania digitalisert store deler av studentreisen, og de automatiserte prosessene har gjort organisasjonen mer effektiv. Nå er Kristiania igang med å benytte data fra disse prosessene for å optimalisere markeds- og kommunikasjonsaktiviteter og planlegge neste års undervisning. Ved hjelp av maskinlæringsbaserte prediksjonsmodeller vil de øke kundeverdien og begrense kostnader ved å forutsi neste års antall studenter mer nøyaktig enn i dag. På frokostseminaret får du høre om prosjektet - både utfordringer, prosess og løsning.

Du vil også få høre mer om:

  • Hvordan komme i gang med analytisk CRM i praksis
  • Valget mellom en "CRM data alene løsning" eller et "Datavarehus" - eller kanskje en kombinasjon?
  • De viktigste spørsmålene rundt verktøy og etablering av analysemiljø
  • Strategier for å håndtere potensielle utfordringer


Når: Tirsdag 5 . mars kl. 08.30 - 11.00

Hvor: Microsoft, Dronning Eufemias gate 71, Oslo


Meld deg på gratis frokostseminar og hør om hvordan din bedrift kan komme igang med analytisk CRM i praksis. Det blir både frokost og litt tid til å prate med folk i bransjen. Ønsker du en fagprat med en av våre rådgivere, så får du muligheten etter seminaret.

Agenda:

  • Registrering og frokost
  • Velkommen og introduksjon om analytisk CRM
  • Kristiania deler sine utfordringer og forteller om planer for analyse og prediksjon
  • Prosesspilotene presenterer prosess og løsning på analysebasert CRM i praksis