- Grønnegata 41, Hamar
- 21.03.2025
- 08:00
KAFFE & TEch på Hamar: Contact Center
Velkommen til vårt frokostseminar og se hvordan du kan effektivisere kundeservice med Contact Center i Microsoft Dynamics 365!
Contact Center er en skybasert omnikanal-løsning - som samler all kundeservice'en på ett sted. Uansett om kundene kontakter deg via telefon, e-post, chat eller sosiale medier, så gir plattformen en helhetlig oversikt over kundene.
Fredag 21. mars utvider vi KAFFE & TEch med en ekstra halvtime! I tillegg til enkel servering i våre trivelige lokaler, så får du en presentasjon av Microsoft Contact Center.
Hvor? Grønnegata 41
Når? Fredag morgen, kl 08:00-09:30 (presentasjonen starter kl 08:30)
Vi ser på hvordan du kan:
- Opprette saker direkte fra chat og bruke Copilot for en mer effektiv dialog.
- Utnytte AI til å generere løsninger basert på tidligere erfaringer.
- Automatisere oppdatering av kunnskapsbasen når saker lukkes.
- Forbedre e-postmaler for mer presis og rask kommunikasjon.
- Integrere salgsløsningen med Contact Center for enklere oppfølging – uten å måtte jobbe i salgsapplikasjonen.
Vi snakker også om hvordan AGENTER blir en nøkkelrolle i å koble sammen informasjon og automatisere prosesser.
Hva er KAFFE & TEch ?
Er du interessert i teknologi og innovasjon samt lyst til å utvide nettverket i Hamar-området? Velkommen til en uformell drop-in KAFFE & TEch hos oss i ProsessPilotene Hamar. Ta morgenkaffen (eller teen!) hos oss, bli kjent med andre teknologiinteresserte - og få inspirasjon til hvordan du kan jobbe smartere.
Velkommen!
Meld deg på KAFFE & TEch her og lær hvordan du kan skape en smartere kundereise: