Service & Support

support.service.jpg
Service & Support

 Med en service og supportavtale med Prosesspilotene sikrer du deg tilgang til kunnskap og assistanse når du trenger det

I en aktiv CRM organisasjon er det lønnsomt å videreutvikle systemet i takt med de små og store endringer man løpende gjør i arbeidsmetodikk og organisering for bedre å nå sine mål i markedet. Aktive og kreative brukermiljøer får mer ut av sitt CRM system.  Ofte er det bare en sparringspartner eller små system tiltak som skal til for å utløse ny verdi, men tilgjengelighet og leveringstid er ofte avgjørende.

Dynamics 365 (CRM) er et modent produkt med få driftsproblemer.  Problemer vil allikevel oppstå ofte i samspillet med det øvrige driftsmiljøet, oppgraderinger og lignende.  Prosesspilotene har drifts kunnskap på Dynamics 365 (CRM) og samarbeider med dine øvrige driftspartnere når det er behov for det.

Tegner du Service og support avtale med Prosesspilotene får du prioriterte tilgang til Prosesspilotenes tjenestekatalog når du trenger det:

  • Rådgivning og støtte til systemeier og superbrukere
  • Oppdatering på nye muligheter i produktet
  • Tillegg og endring av funksjonalitet i systemet «on-demand»
  • Prioritert hjelp ved driftsproblemer og avbrudd
  • Tilgang til Prosesspilotenes Supportsystem for oppfølging
  • Avtalte priser, ytelser og responstider (SLA)

Betaling for Prosesspilotenes service avtaler avregnes etter forbrukte timer og en mindre årlig grunnpris for tilgang til tjenesten.

Du trenger ikke å ha kjøpt et CRM system fra oss for å få supporttjenester.

Ønsker du å vite mer?

Så bra, for vi vil gjerne snakke med deg. Legg igjen ditt telefonnummer så tar vi kontakt med deg!

Velg språk