Suksess med CRM

Alt text:

Salgsaktiviteter, markedsføringskampanjer og kundeservice i samspill skaper et enhetlig kundebilde som gir økt kundeforståelse for din organisasjon og en bedre kundeopplevelse for kunden.

Dine kunder forholder seg til din organisasjon som èt selskap og èn merkevare. I dagens samfunn tar dine kunder det som en selvfølge at dine medarbeidere til enhver tid er oppdatert på tvers av eventuelle salgsmuligheter, servicesaker og markedsaktiviteter. I tillegg til at dine kunder forventer det, kan det benyttes og gi en betydelig fordel for din virksomhet.

Prosesser kan optimaliseres og aktiviteter automatiseres. Dine selgere kan snu opplevelsen av en eventuell servicesak. Dine servicemedarbeidere kan jobbe med salg. Markedsavdelingen kan gjennomføre relevante og automatiske aktiviteter basert på et helhetsbilde. Prioritering av kunder, salgsmuligheter og servicesaker kan gjøres automatisk basert på dine definerte kriterier. Et enhetlig samspill skaper gode kundeopplevelser, som i sin tur leder til kostnadseffektivisering og økt omsetning.

ProsessPilotenes verdibudskap er å la oss bistå med utvikling og forbedring av dine prosesser på tvers av salg, markedsføring og service. Vi tenker alltid på hvordan vi i fellesskap kan optimalisere dine arbeidsprosesser slik at du kan jobbe mer effektivt. Vi gjør dette ved å jobbe sammen med deg og dine medarbeidere i et integrert team, der vi ser på ønsket mål og resultater, arbeidsmetodikk og så på IT verktøy som Microsoft Dynamics CRM og integrerte tredjepartsverktøy. Uavhengig av lokasjon kan dine medarbeidere samarbeide fra hvor som helst når som helst med Microsoft Dynamics CRM online.

Prosesspilotene er Norges ledende CRM selskap og ble i 2015 kåret til Årets CRM Online Partner av Microsoft.


Ønsker du å vite mer?

Trykk her for å legge igjen ditt telefonnummer så tar vi kontakt!

 

Ønsker du å vite mer?

Så bra, for vi vil gjerne snakke med deg. Legg igjen ditt telefonnummer så tar vi kontakt med deg!

Velg språk