Kanaler Av ferdige kanaler som kan tas i bruk er Microsoft Teams, chat, sms og sosiale medier. Slik kan du være sikker på at du alltid er tilgjengelig for dine kunder samtidig som at viktig informasjon lagres direkte i Dynamics CRM.
Varsler dine servicearbeidere blir varslet direkte i deres arbeidsverktøy ved innkommende kontaktforespørsel fra en kunde. Dette varselet vil inneholde detaljer om kunden slik at kunden opplever et mest mulig sømløst skifte, eksempelvis fra bot til assistent.
Flere sessioner parallelt Fordi en løsning på en kundesak ikke alltid er gjort på noen få minutter kan servicearbeiderne jobbe med mange servicesaker parallelt. Menyfunksjonen viser alltid en fullstendig oversikt over alle åpne saker.
Omnikanal applikasjoner informasjonskravet i servicesaker er høyt, og i noen situasjoner er det behov for kundeinformasjon som ligger på andre steder, eksempelvis på foretak. Med Omnikanal for Dynamics 365 får du tilgang til relaterte dataenheter med mulighet for åpning direkte fra servicesaken.

Omnikanal i Dynamics 365 kundeservice
Brukervennlig
For å lykkes med en transformasjon over til omnikanal vektlegges brukervennlighet kombinert med riktig anvendelse av digitale tjenester og innholdsstrategi som suksesskriterium.
Omnikanal
Ved å inkludere omnikanalfunksjonaliteter i din arbeidshverdag vil det åpnes opp for en rekke flere kommunikasjonskanaler med dine kunder direkte fra Dynamics 365. Eksempelvis via chat, Facebook, bot eller sms. Tjenesten bidrar til at kundebehandleren har all nødvendig informasjon og dialogen loggføres for en sømløs dialog via andre kanaler på senere tidspunkt.
Partner av Microsoft
Som partner av Microsoft har vi i ProsessPilotene den kompetansen som kreves for å optimalisere transformasjonen til effektv bruk av Omnikanal i din virksomhet. Ta kontakt med oss i dag for en uforpliktene prat om dine muligheter.
