Omnichannel for Microsoft Dynamics 365 Kundeservice

Ved å tilby flere kanaler for support samtidig som at all nødvendig informasjon blir lagret på tvers av kanalene kan bedrifter levere service av høy kvalitet på kort tid

Med Dynamics 365 omnikanal for kundeservice kan du tilby dine kunder support på tvers av alle dine kanaler

Kanaler Av ferdige kanaler som kan tas i bruk er Microsoft Teams, chat, sms og sosiale medier. Slik kan du være sikker på at du alltid er tilgjengelig for dine kunder samtidig som at viktig informasjon lagres direkte i Dynamics CRM.

Varsler dine servicearbeidere blir varslet direkte i deres arbeidsverktøy ved innkommende kontaktforespørsel fra en kunde. Dette varselet vil inneholde detaljer om kunden slik at kunden opplever et mest mulig sømløst skifte, eksempelvis fra bot til assistent.

Flere sessioner parallelt Fordi en løsning på en kundesak ikke alltid er gjort på noen få minutter kan servicearbeiderne jobbe med mange servicesaker parallelt. Menyfunksjonen viser alltid en fullstendig oversikt over alle åpne saker.

Omnikanal applikasjoner informasjonskravet i servicesaker er høyt, og i noen situasjoner er det behov for kundeinformasjon som ligger på andre steder, eksempelvis på foretak. Med Omnikanal for Dynamics 365 får du tilgang til relaterte dataenheter med mulighet for åpning direkte fra servicesaken.

Omnikanal i Dynamics 365 kundeservice

Brukervennlig

For å lykkes med en transformasjon over til omnikanal vektlegges brukervennlighet kombinert med riktig anvendelse av digitale tjenester og innholdsstrategi som suksesskriterium.

Omnikanal

Ved å inkludere omnikanalfunksjonaliteter i din arbeidshverdag vil det åpnes opp for en rekke flere kommunikasjonskanaler med dine kunder direkte fra Dynamics 365. Eksempelvis via chat, Facebook, bot eller sms. Tjenesten bidrar til at kundebehandleren har all nødvendig informasjon og dialogen loggføres for en sømløs dialog via andre kanaler på senere tidspunkt.

Partner av Microsoft

Som partner av Microsoft har vi i ProsessPilotene den kompetansen som kreves for å optimalisere transformasjonen til effektv bruk av Omnikanal i din virksomhet. Ta kontakt med oss i dag for en uforpliktene prat om dine muligheter.

Prising

Rabatterte lisenser
Kjøp av et stort antall lisenser kan kvalifisere for rabatter. Også veldedige organisasjoner og utdanningsinstitusjoner kan få rabatt.

Vil du vite mer?

Legg igjen telefonnummeret ditt her, så ringer vi deg for en uforpliktende prat. Vi svarer dere normalt innen en virkedag.