Microsoft Dynamics 365 Customer Insight

Dra nytte av AI drevet analyse på tvers av alle dine datakilder

Oppnå større innsikt og ta bedre beslutninger med Customer Insight på toppen av dine andre Dynamics 365 applikasjoner.

Kunder forventer mer

Dagens kundeopplevelser er ikke gode nok

Hele 6 av 10 kunder opplever frustrasjon over inkonsekvent kundeopplevelse på tvers av flere kanaler, samtidig som at like mange oppgir å ha avsluttet et kundeforhold det siste året på grunn av dårlig kundeopplevelse.

Lær deg å kjenne dine kunder

81 % av alle forbrukere ønsker bedrifter som kjenner deg og forstår når de ønsker kontakt og når de vil være i fred og 91 % av samme utvalg blir mer motivert for å handle dersom bedriften ser, husker og tilbyr relevante anbefalinger.

Imøtekom kundeforventinger

For å imøtekomme disse behov og forventninger må bedriften inneha kunnskap og data om sine kunder, men hva hjelper vel det hvis dataen finnes, men ikke brukes riktig?

Overgå kunders forventinger

Hvorfor nøye seg med å imøtekomme kundeforventinger? La bedriften være en aktiv del av utviklingen og vær forut morgendagen.

Spre innsikt til hele organisasjonen

Tilgjengeliggjør eksepsjonell kundeservice

Flett sammen kundens transaksjonelle, demografiske og atferdsmessige data i en sanntidsprofil. Oppnå innsikt gjennom AI og makskinlæring. Basert på kundens kjøp, engasjement på web, aktivitet i fysiske butikker og kundetilbakemeldinger vil du motta anbefalinger på hva din kunde foretrekker. Bruk så Microsoft Power Apps til å bygge kundeapper med innebygd innsikt. Slik sikrer du at innsikt også brukes av ansatte i kundemøter for å styrke personlig kundeopplevelse - strømlinjeformet over alle kanaler.

Bruk innsikt fra Customer Insight i Dynamics 365

Med utvidet innsikt åpnes det opp en rekke muligheter. Bygg inn Customer Insight-kort i forretningssystemer for å oppnå kontekstuell innsikt og utføre informerte handlinger. Bruk Customer Insight i kundeservicesaker i Dynamics Customer Service, samle kundetilbakemeldinger med Customer Voice, skap sterkere kundekommunikajson ved å bruke segmenter fra Customer Insight i Dynamics Marketing eller overgå dine kunders forventinger i salgsprosesser med Dynamics Sales. Automatiser dine kundesorienterte opplevelser, arbeidsflyter og prosesser ved hjelp av Microsoft Power Automate.

360 graders kundeprofil

Dra nytten av dine data

Gå forbi tradisjonelle datakilder å motta signaler ved hjelp av Microsoft teknologi for å forstå kunders preferanser og intensjon. Mål merkeverdi og kundeengasjement gjennom analyse av atferd på tvers av ulike kanaler og nettsteder for strategisk forankring i beslutninger. Slik samles og brukes data både for å gi et 360 graders syn på kunden med en sterk og dynamisk kundeprofil, og for prediksjoner og kartlegging av kundegap på tvers av datakilder og avdelinger i bedriften.

Innebygd sikkerhet og personvern

Kundeplattformen er utviklet på Azure og gir derfor flekisbiliteten til å bruke din egen Azure-datasjø. Med strenge personvernsordninger og sikkerhetssystem kan du være sikker på at dine og kundenes data imøtekommer alle sikkerhetskrav, samtidig som at du beholder fullt eierskap til dataene. Dra fordelen av Microsofts forskning og ekspertise innen AI, data og utviklingsplattformer for å betjene kundene dine bedre.

Les våre bloggartikler om anvendelse av Customer Insight i Markedsføring, Salg og Kundeservice

Prising

Oppstart og etablering
For å se vanlige priseksempler og prosjektplan for Microsoft Dynamics 365 Customer Insight:
Rabatterte lisenser
Kjøp av et stort antall lisenser kan kvalifisere for rabatter. Også veldedige organisasjoner og utdanningsinstitusjoner kan få rabatt.

Lisenser

Dynamics 365 Customer Insight
Inneholder 100 000 profiler
kr 12.171,20
Per eier/måned fra

Vil du vite mer?

Legg igjen telefonnummeret ditt her, så ringer vi deg for en uforpliktende prat. Vi svarer dere normalt innen en virkedag.