Oppnå større innsikt og ta bedre beslutninger med Customer Insights på toppen av dine andre Microsoft Dynamics 365 applikasjoner

Hele 6 av 10 kunder opplever frustrasjon over inkonsekvent kundeopplevelse på tvers av kanaler, samtidig som at like mange oppgir å ha avsluttet et kundeforhold det siste året på grunn av dårlig kundeopplevelse. Bruk dataen til å tilby dine kunder det de ønsker, når de ønsker det.

Hva får du med Microsoft Dynamics 365 Customer Insights? 

Spre innsikt til hele organisasjonen 

Flett sammen kundenes transaksjonelle, demografiske og atferdsmessige data i en sanntidsprofil. Oppnå innsikt gjennom AI og maksinlæring. Basert på kundens kjøp, engasjement på web, aktivitet i fysiske butikker og kundetilbakemeldinger vil du motta anbefalinger på hva din kunde foretrekker. Bruk så Microsoft Power Apps til å bygge kundeapper med innebygd innsikt. Slik sikrer du at innsikt også brukes av ansatte i kundemøter for å styrke personlkig kundeopplevelse - strømlinjeformet over alle kanaler. 

365 graders kundeprofil 

Gå forbi transaksjonelle datakilder å motta signaler ved hjelp av Microsoft teknologi for å forstå kunders preferanser. Mål merkeverdi og kundeengasjement gjennom analyse av atferd på tvers av ulike kanaler og nettseder for strategisk forankring i beslutninger. Slik samles og bruks data både for å gi et 360 graders syn på kunden med en sterk og dynamisk kundeprofil, og for prediksjoner og kartlegging av kundegap på tvers av datakilder og avdelinger i bedriften.

Sikkerhet og personvern 

Kundeplattforen er utviklet på Azure og gir derfor fleksibiliteten til å bruke din egen Azure-datasjø. Med strenge personvernsordninger og sikkerhetsystem kan du være sikker på at dine og kundenes data imøtekommer alle sikkerhetskrav, samtidig som at du beholder fullt eierskap til dataene. Dra fordelen av Microsoft forskning og ekspertise innen AI, data og utviklingsplattformer for å betjene kundene dine bedre. 

Les relaterte artikler til Customer Insights